Selecteer een pagina

Big Data & Algorithms
300+ employees
Veenendaal
www.infosupport.com
recruiter@infosupport.com
+31 318 582807

Over Info Support
Info Support is specialist in het ontwikkelen, beheren en hosten van maatwerk software en BI- en integratieoplossingen. Daarnaast trainen onze docenten IT-vakmensen in het toepassen van de nieuwste technieken en methodes binnen softwareontwikkeling. Met ruim 400 medewerkers laten wij  onze opdrachtgevers in branches als de financiële dienstverlening, de overheid, de zorg, verzekeringen en verschillende industriële sectoren voorop lopen in hun markt.

Solide èn Innovatief
In 30 jaar tijd zijn we op eigen kracht gegroeid van een eenmansbedrijf naar een onderneming met ruim 400 medewerkers. Dat mag je gerust een solide organisatie noemen. Maar we zijn ook een organisatie die steeds op zoek is naar nieuwe mogelijkheden voor innovatie. Om ervoor te zorgen dat ook onze opdrachtgevers voordeel hebben van nieuwe ontwikkelingen hebben we een aantal innovatiethema’s gekozen die onze bijzondere aandacht krijgen.
Op onze innovations website kunt u meer lezen over de ontwikkeling van Info Support in de afgelopen 30 jaar van onze bestaansgeschiedenis.
In de paragrafen hieronder vindt u meer informatie over de innovatiethema’s die op dit moment spelen bij onze opdrachtgevers en binnen projecten van Info Support.

Big data & Algorithms
Big Data is echt zo’n hype die er ineens leek te zijn, en waar iedereen over mee wil praten. Maar wat heb je eraan? De truc is om die data het beste voor u te laten werken. Voorspellen is de ultieme manier om het bedrijfsresultaat of te verbeteren; als je succesvol voorspelt wat je doelgroep gaat doen, kun je daar op inspelen en proactief je aanbod daarop aanpassen.

De potentie van Big Data zit hem vaak in het vinden van verbanden en patronen waar je ze misschien niet meteen verwacht had

Uitdagende projecten
Een werkverband bij Info Support betekent aan de slag binnen een van de uitdagende projecten waar Info Support aan werkt. Die projecten kunnen variéren van de ontwikkeling van software op maat, voor grote administratieve bedrijfsapplicaties, maar ook integratie- en business intelligence projecten behoren tot ons werkgebied.

Een werkverband bij Info Support betekent aan de slag binnen een van de uitdagende projecten waar Info Support aan werkt. Die projecten kunnen variëren van de ontwikkeling van software op maat, voor grote administratieve bedrijfsapplicaties, maar ook integratie- en business intelligence projecten behoren tot ons werkgebied.

Wat wij bouwen, kunnen we ook beheren, dus ook het applicatiebeheer voor diverse grote opdrachtgevers hoort erbij. Daarnaast is kennisoverdracht voor ons bedrijf erg belangrijk. Info Supporters leiden in de rol van docent niet alleen collega’s maar ook vakgenoten van buiten onze eigen organisatie op in ons Kenniscentrum. Kortom: er zijn vele rollen te bedenken in al die projecten waar jij in kunt (door)groeien.

Bij onze projecten wordt zowel Java en Oracle als Microsofttechnologie gebruikt. Info Supporters met kennis van een bepaalde technologie delen hun kennis binnen speciale communities binnen het bedrijf, de zogenoemde competence centers. Daarnaast zijn onze mensen ingedeeld in een van de vier marketgerichte businessunits – Overheid, Zorg, Finance en Handel en Industrie – waardoor er naast investering in technologische kennis ook aandacht is voor het opbouwen van kennis van de branches waarin onze opdrachtgevers opereren. Daardoor kunnen er slimme, branche-specifieke oplossingen worden ontwikkeld en kunnen onze mensen zich verder specialiseren.

Een aantal voorbeelden uit de vele uitdagende projecten waar je als Info Supporter kunt worden ingezet zijn:

  • Voor de NS werkt een groot aantal Javanen aan onder andere het planningssysteem van mensen en materieel. Denk aan knooppuntplanning; waar is welke trein, hoeveel treinen worden op welk traject ingezet, het rangeren van het aantal treinstellen enzovoort. Al die gegevens komen uit verschillende systemen, maar komen samen in 1 planningssysteem.
  • Voor ABN AMRO is een kennismanagementsysteem ontwikkeld, met behulp van moderne technieken, zoals continuous delivery.
  • Info Supporters hebben voor een aantal grote woningcorporaties Corporatie Service Bus gebouwd waarmee de grote hoeveelheid losse systemen aan elkaar kunnen worden gekoppeld.

Info Support wordt heel vaak ingezet om IT-afdelingen van opdrachtgevers te helpen professionaliseren en om nieuwe technologieën als SCRUM, Continuous Delivery en DevOps te introduceren. Dat zegt wel wat over de uitdaging die werken bij ons je biedt!
Daarnaast zijn Info Support projecten uitdagend, omdat met nieuwe, hippe technologieën wordt gewerkt. Dat komt doordat we vaak al betrokken zijn bij de ontwikkeling ervan. Kortom: zoek je een echt uitdagende baan? Dan ben je hier aan het juiste adres!